zondag 15 augustus 2010

Trouwkaart

In de vakantie kan ik het niet laten, de knutselspullen moeten mee. Meestal neem ik wat (oudere) hobbyboeken mee, zodat ik ze op mijn gemakje kan doorkijken. Zo had ik het jaarboek van het Hobbyjournaal meegenomen waar een ontzettende mooie trouwkaart in stond. Ik had alles bij me, behalve mijn chalkkussentjes. Tja wat nu. Wat ik wel had meegenomen waren mijn aquarelpotloden. Het grote hart en de 2 kleine hartjes dus niet gechalkt, maar ingekleurd met mijn aquarelpotloden en met een dun penseelje en een beetje water verder bewerkt. De witte bloem heb ik zelf gehaakt. Het resultaat is praktisch hetzelfde.

Groetjes, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline