donderdag 16 september 2010

Mijn geboortedorp Oude Tonge

Elk jaar staan mijn moeder en ik op een kleine Rode Kruis bazaar in het bejaardentehuis Ebbe en Vloed in Oude Tonge om onze zelfgemaakte kaarten en presentjes te verkopen.
Een gedeelte van de opbrengst schenken we dan aan het Rode Kruis.
Dit jaar is er weer een bazaar, op donderdagmiddag 4 november.
Ik ben nu dus druk bezig om leuke kaarten en presentjes te maken voor de verkoop.
Ik probeer elk jaar wat anders te presenteren. Dit jaar neem ik mijn schoenen mee en mijn luierwiegjes (zie mijn eigen website http://www.jacquelinepresentje.webklik.nl/ op pagina diverse presentjes).
Wat ik ook elk jaar maak, zijn fotokaarten van Oude Tonge. De foto's van Oude Tonge zijn ook door mij genomen. Deze bewerk ik en dan maak ik er scrapkaarten van. Omdat vintage helemaal in is, heb ik ook een vintage fotokaart gemaakt van mijn geboortedorp.

Ik ben reuzebenieuwd hoe de mensen reageren op mijn nieuwe kaarten en presentjes.
Als de verkoop is geweest, schrijf ik natuurlijk mijn belevenissen hier op mijn blog.

Groetjes, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline