zondag 7 november 2010

verkoop voor het Rode Kruis

Hallo allemaal,

Ik heb een paar drukke dagen achter de rug. Afgelopen donderdag de verkoop voor het Rode Kruis. Gisteren (zaterdag) had mijn zoon een optreden van het Hofpleintheater. Hofpleintheater bestaat 25 jaar en had daarom een 25 uurs marathon met elk uur een optreden van een Hofpleintheaterschool. Mijn zoon zit op het Hofpleintheater Goeree Overflakkee en hij speelde ´s middags mee in het stuk Piggelmee.´s Avonds hadden we ook nog eens een verjaardagsetentje van oma, die 70 jaar is geworden. Druk druk druk dus. 

Eerst afgelopen donderdag de verkoop van mijn kaarten en presentjes voor het Rode Kruis in Ebbe en Vloed te Oude Tonge. Het was best druk en heel erg gezellig. Elk jaar is anders, zeker van wat je verkoopt. Zo dacht ik dat de mensen mijn babyschoentjes wel zouden kopen, maar helaas......niks verkocht. Ze vonden ze wel prachtig.
Wat wel verkocht, waren mijn kaarten met foto's van Oude Tonge in de sneeuw. Ze zijn allemaal op 1 na verkocht ! Ook de kaarten van Ebbe en Vloed zijn verkocht.
Vorig jaar kwam ik ook een aantal dames tegen, die zelf ook kaarten maakten.
Daarom hadden we (mijn moeder en ik) een map met knipvellen samengesteld uit mijn eigen voorraad en die van mijn moeder. Maar ook hier hebben we nauwelijk van verkocht. Elk jaar hebben we wel vragen voor kaarten, die je net niet bij je hebt. Zo vroegen er een aantal dames kaarten voor pubers. Verjaardagskaarten voor pubers zijn best lastig, zeker als ze nog maar een jaar of 12 zijn. Het is al gauw te kinderachtig of te ouderwets. Dus daar ga ik me nog in verdiepen.

Normaal doe ik de verkoop samen met mijn moeder, maar die kon helaas er niet bij zijn. Mijn vader lag al bijna 2 weken in het ziekenhuis en kwam die dag gelukkig weer naar huis. Daarom heeft een lieve vriendin van mijn vader en moeder mij geholpen met de verkoop.
Bedankt Coby ! 
Het was een hele geslaagde middag en we hebben het Rode Kruis een leuk bedrag kunnen schenken. Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij.

Groetjes, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline