woensdag 5 januari 2011

Labelboekje

Alweer een tijd geleden is een ander nichtje van me getrouwd, die ik natuurlijk ;) ook een eigengemaakt presentje heb gegeven. Gezien ik weinig tijd heb de laatste tijd om te freubelen (mijn vader is ernstig ziek), dacht ik, laat ik dit presentje ook maar op mijn blog zetten.

Het is een labelboekje waarin ik foto's van het bruidspaar heb verwerkt, maar ook plaatjes die te maken hebben met hun beroep en natuurlijk liefdesgedichtjes.


In het vakje waar geen label in zit, had ik nog een label gemaakt, waaraan geld vastzat. Zo'n labelboekje is erg leuk om te maken en je kan het natuurlijk voor elke gelegenheid maken.

Groetjes, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline