maandag 28 februari 2011

Kaai vroeger en nu Sommelsdijk


Ook van de Kaai in Sommelsdijk vond ik een hele oude foto, dus ook van de Kaai van nu een foto gemaakt en die verwerkt in een foto scrapkaart. Ik heb nog een flink aantal knipvellen, die niet echt meer modern zijn. Maar je hoeft natuurlijk niet het hele knipvel te gebruiken, zoals als ik met deze kaart heb gedaan. De bloemen vond ik wel heel mooi, dus het lelijke plaatje wat erbij hoorde gewoon afgeknipt en alleen de bloemen gebruikt. De briefkaart kwam ik ooit eens tegen op internet en is heel makkelijk in Word of ander progamma groter of kleiner te maken. Dus ook geschikt voor de scrappers onder ons :). De postzegel komt ook van een knipvel (ik dacht uit een HobbyHandig).

Groetjes, Jacqueline

1 opmerking:

  1. Hoi Jacqueline
    weer zo.n mooi l o 'tje.
    Waar haal je de oude foto's vandaan?
    leuk, maar misschien voor jou minder leuk door de vele veranderingen.
    Gelukkig staat de molen er nog wel
    Gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline