donderdag 31 maart 2011

Spaarpot Baby Beer

Ik heb nog blikken genoeg en heb daarom nog een baby spaarpot gemaakt.
Het is zo leuk om te werken met de knipvellen van Eline Pellinkhof.
Deze keer gekozen voor de hoofdkleur bruin en beren, omdat dit ook in het gedichtje voorkomt.


Verder heb ik kant gebruikt als sierrandje aan de onderkant en heb ik met behulp van goudkleurige brads strikken gemaakt van het kant.
Daaronder met een pons takjes in hetzelfde groen van het scrappapier.
Ik vond in mijn verzameling bedeltjes nog een lief For Ever Friends beertje wat er helemaal bij past.
Ik ben erg tevreden over het eindresultaat :)

Groetjes, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline