dinsdag 15 maart 2011

Sterkte

Nadat mijn vader is overleden, heb ik vele condeolance/sterkte kaarten ontvangen met hele mooie teksten. Tegenwoordig zijn condeolance kaarten niet meer alleen wit met een zwarte rand, maar mogen ze ook kleur hebben en ook echt mooi zijn. Uit eigen ervaring weet ik hoe fijn het is om tijdens een moeilijke periode dit soort kaarten te mogen ontvangen. Zo'n klein simpel kaartje doet een mens echt goed.


Deze Sterkte kaart is in principe heel simpel, een mooi 3D bloemenplaatje, een mooie tekst (gemaakt in Word) en een mooie stempel. De stempel heb ik omrand met een zilveren gelpen. Het geeft een prachtig effect.

 Van mijn hobbymaatje Diana  heb ik destijds een prachtige kaart ontvangen.
 Hij staat nog steeds op de kast hoor Diana !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline