zondag 3 april 2011

Zwanger


Mijn vriendin en hobbymaatje vroeg of ik nog kaarten had voor iemand die zwanger is, helaas ik had niks meer. Maar.....dat is zo gemaakt natuurlijk :)

Deze twee borduurpatronen blijf ik leuk vinden. De baby in de buik is een ontwerp van Chris Bosmans en de baby in het hart is een ontwerp van Ineke Helsdingen. Het hart patroon was eigenlijk geen borduurpatroon, maar bedoeld voor stippen met een stift. Geborduurd vind ik hem toch ietsjes mooier.

Het vervelende nu alleen is, dat deze kaarten voor mijn vriendin zijn en ik dus nog steeds geen "zwanger" kaarten op voorraad heb.
Dus nu moet ik voor mezelf aan de slag :)

Groetjes, Jacqueline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline