woensdag 25 mei 2011

Baby jurkje met schort


Deze keer een baby meisjeskaart gemaakt.
Ik heb ooit eens dit patroon voor een babyjurkje kaart gekregen en zelf daar een schort bij verzonnen. 
Het schort zit alleen aan de bovenkant vast met 3D tape.
 Aan de onderkant van het schort aan de binnenkant heb ik geel kant
 gerimpeld vastgeplakt met extra sticky tape.
In de zak van het schort (natuurlijk) een baby van Eline Pellinkhof.
Deze keer een stempel van Eline, die ik ingekleurd heb met aquarelpotloden.

Toen ik bijna klaar was en nog een stempel wilde zetten in de binnenkant, raakte de kaart mijn zwarte stempelkussen en ....ja hoor zwarte inkt aan het schortje. Misschien herkennen jullie dit wel, bijna klaar en dan doe je iets stoms of gebeurd er iets wat de kaart net verpest.
Dit keer heb ik het op kunnen lossen door een strik van kant op de plek te zetten.
Pjoef .... gelukkig, je ziet er niks meer van :)


De binnenkant daarna alsnog de vlinderstempel gezet en ingekleurd met mijn aquarelpotloden.
Daarna de stempel met tekst, waarvan ik het woord Wonder ingekleurd heb met zwarte rollerpen

Zo en nu heb ik wel weer behoefte aan een ander type kaart, dan babykaarten ;)
Welke ?  Dat zie je wel op mijn volgende Blog.

Groetjes, Jacqueline

 

1 opmerking:

  1. Hoi Jac,

    Wat een mooie jurk.
    Ja, dan breekt het zweet je uit he, als je net op het laatst een foutje maakt. Maar lang leve de strikjes en bloemetjes.

    Liefs,

    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline