donderdag 5 mei 2011

Rompertje kaart


Ik verkoop mijn eigen gemaakte kaarten via mijn website http://www.jacquelinepresentje.webklik.nl/  en vooral mijn babykaarten moest ik nodig bijvullen.
Vandaar dat ik mijn eigen ontwerp van een rompertje weer eens gemaakt heb.
(zie mijn 2de pagina voor het patroon)
De randen van het rompertje zijn geborduurd en met een zilveren stift geaccentueerd. Een stempel van een rompertje en natuurlijk een lieve baby van Eline Pellinkhof. De baby "aangekleed" met een leuk rood pakje.
De woorden een Zoon zelf geschreven en ingekleurd met een zilveren stift.
Verder nog 3 diamantjes als drukknoopjes bij de zogenaamde sluiting geplakt.
Een hele simpele, maar erg leuke kaart.

Groetjes, Jacqueline

1 opmerking:

  1. Ziet er weer heel leuk uit meis, blijven leuke kaarten die baby rompertjes

    liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn creaties / presentjes. Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline