dinsdag 31 mei 2011

Wiegje (doosje)


Nu geen baby kaart, maar een doosje in de vorm van een lief wiegje.
Dit wiegje is via mijn website http://www.jacquelinepresentje.webklik.nl/ besteld en speciaal voor de klant in het roze gemaakt. In het bedje ligt een baby van Eline Pellinkhof. Het bedje is tevens de deksel van het doosje.  Je kunt het deksel heel makkelijk open doen door het kant van het dekentje te pakken en naar je toe te halen. Links onder zie je een paperclip, die hoort daar natuurlijk niet. Maar de klant wilde het wiegje per post ontvangen en uitgevouwen gaat het wat makkelijker door de brievenbus ;). Om toch even een mooie foto te kunnen maken even vastgemaakt met de paperclip. De klant kan het doosje zelf dichtplakken, want de dubbelzijdige tape zit al op de plakrand. De onderkant is eenvoudig dicht te vouwen als een doosje.
Aan de zijkant van het wiegje zie je nog een lief sokje wat zogenaamd op de vloer ligt tegen het wiegje aan. Het hemeltje heb ik met mijn prikpen van binnen naar buiten geprikt, zodat de bobbeltjes aan de buitenkant komen en het net op kant lijkt. De gaatjes zijn gemaakt met mijn eyelet tool.
  Nu moet ik alleen nog naar het postkantoor voor een bubbeltjesenvelop om dit wiegje in op te sturen.

Groetjes, Jacqueline

4 opmerkingen:

  1. You made some nice points there. I looked on the internet for the subject matter and
    found most guys will agree with your website.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Why viewers still make use of to read news papers when in this technological world the whole thing is
    presented on net?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi! This is kind of off topic but I need some help from an established blog.
    Is it hard to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick.
    I'm thinking about creating my own but I'm not sure where to begin. Do you have any points or
    suggestions? Appreciate it

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. If you will start a blog please go to https://www.blogger.com/about/?hl=nl
      Goodluck, Jacqueline

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline