maandag 27 juni 2011

Labelboekje


Dit labelboekje heb ik in opdracht gemaakt.
Ik heb al eerder labelboekjes gemaakt, maar het blijft leuk.
Ook als je maar 1 of 2 foto's hebt van het aanstaande bruidspaar
kan je al een leuk labelboekje maken.


Om de labels te vullen ben ik op zoek gegaan naar foto's en/of plaatjes
van het beroep van het bruidspaar.
De bruidegom is namelijk een badmeester en de bruid is een juf op een basisschool.  
Natuurlijk ook weer kleine gedichtjes gebruikt over de bruiloft en de liefde.


De trouwkaart van het bruidspaar ingescand en ook verwerkt op een label, zie links bovenaan.
Natuurlijk ontbreekt de geldlabel niet, hier zie je de geldlabel met nepgeld.
Bij elk geldpresentje gebruik ik ingescand papiergeld en is maar aan 1 kant bedrukt,
want anders heb ik zo de politie aan de deur.....
Het is elke keer weer een uitdaging om voor iemand anders zoiets te maken.
De opdrachtgeefster was er gelukkig blij mee en ik hoop het bruidspaar ook.

Tot mijn volgende Blog, Jacqueline

1 opmerking:

  1. Hoi Jac,

    Wat heb je er weer een werk van gemaakt. Heel erg mooi ook. Ze zullen er vast heel blij mee zijn.

    Groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline