donderdag 30 juni 2011

Make up Tissue Box


Ik heb al eerder van een tissuebox een For Ever Friends Koffie Tissuebox gemaakt.
Deze keer is het dus een Make up Tissue Box geworden.
Mijn vriendin Marion bracht me op het idee en deze heb ik dan ook gemaakt voor haar dochter José.
Zij wordt alweer 12 jaar en dat is echt een leeftijd waarop je gaat experimenteren met make up. 
Dan komt zo'n alles-in-één box goed van pas.

De bovenkant heb ik opengesneden en er een deksel van gemaakt.
 Het deksel kan je open en dicht doen d.m.v. een koordje en de zwarte knoop aan de voorkant.
De Make up Tissue Box kan je makkelijk verplaatsen door het zilver touwhandvat aan de bovenkant.

De voorkant van de box vind je een vakje voor het spiegeltje en de lippenstift

Aan de linkerkant hele smalle vakjes gemaakt voor een oogpotlood,
oogschaduwkwast en voor eventueel nog een potlood of kwastje.


Aan de rechterkant een groter vakje voor oogschaduw met
daarboven kleine vakjes voor kleine oogschaduwkwastjes.



Tot mijn volgende Blog, Jacqueline

5 opmerkingen:

  1. Hij is SUPER!! Als Sanne dat ziet moet ik er vast ook een maken hi,hi.
    Ik weet zeker dat José hem geweldig gaat vinden.

    Liefs,

    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi doosje Jaqueline.
    Je doet je blog naam wel eer aan.
    Mag graag knutselen, maar dit ............?/
    gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ik zocht wat om voor mijn moeder een make-up doos te knutselen, ik heb deze gemaakt (wij maken altijd een grapje voor iemand zijn verjaardag) want mijn moeder doet nooit make-up op

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anoniem,
      Wat een ontzettend leuk idee om dan juist de make-up doos te maken.
      Ik hoop dat ze hem leuk heeft gevonden.
      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline