maandag 20 juni 2011

schooltas geslaagd geldkaart (meisjes uitvoering)

Een paar dagen geleden liet ik jullie mijn eigen ontwerp zien van een schooltas geldkaart.
Het patroon zie je 2 blogs terug,
Toen had ik een echte jongens schooltas gemaakt, deze keer een meisjesschooltas.
Bij mijn hobbymaatje Diana zag ik haar versie van mijn schooltas kaart en die is ook geweldig zeg !
Door haar kwam ik op het idee om ook knopen te gebruiken.
Ik kwam er alleen later pas achter, dat ik mijn oude malletje had gebruikt en die is wat kleiner als mijn huidige patroon. Dit is duidelijk te zien aan de binnenkant aan het "pennenzakje".
Maar het kaartje kan nog steeds open en dicht door het klittenband.
Dit is de achterkant.
De vlinders zijn stempels van Eline Pellinkhof.
De stempel hip-hip hooray ! is van For Ever Friends.
Mocht je zelf dit tasje willen namaken,
dan kan dat (zie blog schooltas geslaagd geldkaart voor het patroon)
en ik zou het heeeeel erg leuk vinden als ik het resultaat ergens kan komen bewonderen.
Stuur je me dan een reactie ?

Groetjes en tot mijn volgende Blog, Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer helemaal te gek.
    Die van mij heb ik verstopt. Donderdag krijgen ze hun rapport ben benieuwt wat ze er van vinden.

    Groetjes weer van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi

    ik kwam via op je blog terecht en zag deze school tas en ik heb het patroon opgeslagen en ik ga hem binnen kort maken want me dochtertje gaat naar groep 7 lijkt me echt leuk idee voor haar te geven en ben gelijk volger geworden van je

    Groetjes
    Mnauela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline