maandag 6 juni 2011

Te laat.....jongenskaart


Tja, dan kom je thuis van een heerlijk, warm lang weekend op de camping en dan
 kom je erachter dat er een neefje jarig was. Dan moet er gefreubeld worden en dit is het resultaat.
De jongen is van Blossom. De tekst is gemaakt op de computer. Verder verschillende soorten scrappapier, 2 knopen en een labeltje Blue. Het labeltje komt uit een oude spijkerbroek.
Misschien hebben dat wel meer scrappers/kaarten maaksters, maar ik bewaar echt alles.
 Knopen, lintjes, oude sieraden en labeltjes uit broeken en t-shirts enz. enz.
Ik heb zelfs een doosje met daarin oude wieltjes van speelgoedautootjes....
Rommelmarkten vind ik ook helemaal geweldig. Of van die rommelbakken in winkels met 50% korting die vol zitten met sieraden, kettingen, oorbellen. Als er leuke bedeltjes of kraaltjes aan zitten, koop ik ze en haal ze helemaal uit elkaar. Zo heb je voor weinig, heel veel ; )

Tot mijn volgende Blog, Jacqueline 

1 opmerking:

  1. Hoi Jac.

    Mooie kaart weer. Bekend scrappapier ;)
    Altijd weer moeilijk he, zo'n jongenskaart.
    Leuk dat je ook mee doet met de blog candy.
    Doei,

    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline