dinsdag 9 augustus 2011

Kadoosje


Dit klein kadootje heb ik speciaal gemaakt voor mijn nichtje Gwendolijn voor haar 14de verjaardag.
Ik had haar al geld gegeven, maar een klein kadootje krijgen is natuurlijk wel leuker om te ontvangen en voor mij om te geven. Daarom voor haar een doosje met mini Dove douchegel en mini Dove deospray.


De foto van haar op de boomstronk stiekem van haar hyves afgepikt en het scrappapier aangepast aan de foto. Het doosje blijft goed dichtzitten door het dicht te strikken met de linten.

Groetjes, Jacqueline

1 opmerking:

  1. Hoi Jac,

    Dat zal ze wel heel leuk vinden. Mooi papier heb je ook gebruikt ;-)

    Groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline