zaterdag 17 september 2011

Skater


Zoals ik had verteld in mijn vorige Blog was ik bezig met nog een jongenskaart. Hier is hij dan !
Deze keer een coole skater van dezelfde website ingekleurd met mijn aquapotloden.
En ook weer een geborduurde afbeelding die ik ook ingekleurd heb met mijn aquapotloden.

Dit is het patroon van het skatebord met pet.


Je borduurt 1-5, de achterste wieltjes 1-4.
De wielen hebben ook nog een klein goud stickertje gekregen,
net als de punt van de pet. 

Ik heb al jaren een gouden raster stickervel, maar wist nooit wat ik daar nu mee moest doen.
In combinatie met mijn paars/wit geblokt scrappapier ziet het er best stoer uit.

Groetjes en tot mijn volgende Blog, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline