donderdag 20 oktober 2011

Dino kaart


Deze kaart heb ik in opdracht gemaakt voor een oma haar achterkleinzoon.
De achterkleinzoon is dol op dino's, dus ben ik op zoek gegaan naar leuke dino kleurplaten.

De dino's zijn 2 verschillende kleurplaten die ik in Word heb verkleind. Ze zijn ingekleurd met mijn aquarelpotloden en bewerkt met mijn penseel en een héél klein beetje water.
Verder vond ik nog mooi zilverkleurige kadostickers, die ik op oranje karton heb geplakt,
ingekleurd, uitgeknipt en op de kaart aangebracht.
De tekst is gemaakt in Word met WordArt (hierdoor kan je schrijven in een boogje...)
De achtergrond is scrappapier waar ik de cirkels duidelijker heb gemaakt
door de randen met zwarte stift te accentueren.
Ook de randen van het scrappapier en de kaart zwart gemaakt met dikke zwarte stift.

De oma vond de kaart geweldig, dus hopelijk haar achterkleinzoon ook : )

Bloggroetjes, Jacqueline

1 opmerking:

  1. nou daar is dr achterkleinzoon vast heel erg blij mee. erg mooi.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline