vrijdag 21 oktober 2011

Kerstblikje


Ik bewaar echt van alles, van oude knopen, labels van spijkerbroeken, lintjes en blikjes.
Dit is een oud zuurtjesblikje, die ik opgepimpt heb naar een Kerstblikje.
De kerstman, label en de kerstbomenrand zijn stempels van de Kruidvat.
De kerstman is een mini easelkaartje geworden. Het labeltje houdt hem op zijn plek.



Binnenin het Kerstblikje vindt je 5 heerlijk, geurende vanille theelichtjes.



De bloem (eigenlijk zijn het er 2) is weer zelf gehaakt van een restje borduurgaren.
Een mooie bruine knoop is het hart van de bloem, vast gezet met hetzelfde borduurgaren.
Tussen de grote en de kleine bloem een paar geponste takjes

Het is niet veel werk om dit Kerstblikje op te pimpen.
Het meeste werk gaat zitten in het zoeken van de juiste kleuren karton en scrappapier,
lint, stempels enz. zodat je een mooi één geheel krijgt.

Ik ben heel tevreden met het eindresultaat.
Ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes, Jacqueline

4 opmerkingen:

  1. wow wat een gaaf doosje, vind de kleuren ook helemaal geweldig. en hele gave stempel

    xxx debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ik vind je doosje helemaal geweldig!! Leuk voor te krijgen met de kerst :) hihi
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk blik!
    Erg mooi gemaakt.
    Ben volger bij je geworden.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor jullie leuke reactie's op mijn Kerstblikje.

    Durvina, erg leuk om je als volger erbij te hebben !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline