woensdag 19 oktober 2011

Koekjes eten ?


Ik blijf nog even bezig met Sarah Kay. Vind de plaatjes zo leuk !
Deze keer een schortkaart gemaakt.
Het kookboek voor koekjes gemaakt met de computer.
Via google een leuk kook/bakboek gezocht en die verkleint in Word.
Meerdere witte pagina's erachter en met een nietje vastgemaakt.
Het boekje zit los in het schortje.
De pagina's van het boek in het schort en de voorkaft hangt erbuiten.
Ook via Word het tekstballonnetje gemaakt.



In de binnenkant vind je links het recept voor heerlijke Flakkeese Kruukplaetjes !
Het blad is ook in Word gemaakt en met mijn gaatjestang heb ik de bovenkant bewerkt,
zodat het net lijkt alsof het uitgescheurd is uit een notitieboekje.
De rechterkant op dezelfde wijze gemaakt, alleen de regelafstand groter gemaakt.
Met nog wat uitgeknipte bloemen van hetzelfde scrappapier als de voorkant is het helemaal af.
De lintjes heb ik met extra sticky tape vastgeplakt aan de binnenkant.

Ik ben zelf heel tevreden over het eindresultaat, maar hoor ook graag wat jullie ervan vinden.

Groetjes, Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit! Geweldig weer :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline,

    Ik sluit me helemaal aan bij Anneke. Ik vind hem weer geweldig.

    Lieve groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline