vrijdag 14 oktober 2011

Sarah Kay post een kerstkaart


Als het even kan, probeer ik nu een kerstkaart te maken
anders raak ik straks helemaal in de stress ; )
Sarah Kay vind ik een geweldig figuurtje en van mijn zus kreeg ik een prachtig boek vol met mooie knipvellen. Nog bedankt Patricia !
Toen ik dit plaatje zag, wist ik gelijk hoe ik mijn kerstkaart wilden maken. Ik heb van Eline Pellinkhof prachtige mail stempels en daarvan heb ik de postcard met poststempel uit London gebruikt.
De tekst  Love you xxx en het hart is ook van Eline.
De groene label is gemaakt van een stempel van de Kruidvat.
Verder nog wat verschillende bloemetjes gebruikt om het verder af te maken.
De grote bloem heb ik trouwens bij de Wibra gekocht, een hele zak vol.
Het hart van de bloem heb ik eruit gehaald en vervangen door een glimbloemetje.
Anders is de bloem iets te dik en ben ik bang dat als ik de kaart op de post doe, de kaart niet heel aankomt. En dat zou toch zonde zijn.
Het groene scrappapier is van de Action.

Ik ga nog even snuffelen in mijn Sarah Kay knipvellenboek
naar nog meer inspiratie voor een volgende kerstkaart.

Groetjes en tot mijn volgende Blog, Jacqueline

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline