dinsdag 4 oktober 2011

Stoere Stepper


Van de jongenskleurplaten had ik nog 1 tekening over (zie mijn andere jongenskaarten Skater en Kampioen !) en daar heb ik deze kaart mee gemaakt. Deze keer heb ik de tekening uitgeknipt en met 3D tape opgeplakt. Ik heb de tekening ingekleurd met mijn aquapotloden en bewerkt met een nat penseeltje.
Jongens houden meestal niet zo van al die poespas, dus heb ik hem heel simpel gehouden.
Van een oude spijkerbroek had ik de label "Rebel" nog bewaard en die past prima bij deze Stoere Stepper :). De gele ster zelf uitgetekend en de randen bewerkt met een zwarte stift,
net als het andere (scrap)papier. De 2 eyelets aan de linkerkant met een paars koord puur als versiering gebruikt.

Tip : bij een synthetisch koord gaan de uiteinden vaak rafelen, dit kan je voorkomen door met een aansteker het puntje van het koord heel even in het vuur te houden, waardoor het plastic gaat smelten en daarna gelijk hard wordt.

Aan de uiteinden van het koord nog 2 paarse sterren vastgemaakt met borduurdraad.


De label met tekst zit verstopt tussen de groene voorkant van de kaart en het paarse vlak. Heel simpel door het paarse vlak alleen aan de boven en onderkant vast te plakken met tape, waardoor de zijkant open blijft.

De label heb ik zelf uitgetekend en de tekst is gemaakt via de computer.

Groetjes en tot ziens in mijn volgende Blog, Jacqueline

1 opmerking:

  1. wat een leuke jongenskaart, vindt het altijd zo moeilijk om voor jongens een kaart te maken,

    liefs debbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn creaties / presentjes. Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline