donderdag 22 december 2011

Kerst Presentje voor een man


Het doosje heb ik van Kadoosje, maar ik heb de maten aan moeten
 passen voor de 2 kleine presentjes die er in zitten, mini douche gel en mini deodorant.
Kijk maar eens op mijn 2de pagina gratis patronen/ontwerpen,
daar zie je het patroon met de maten erbij.
Je ziet daar ook zo'n zelfde doosje, maar dan voor een bruiloft.

Een man houdt meestel niet zo van al die frutsels, dus heb ik het eenvoudig gehouden.
Het is misschien niet goed te zien, maar het grijze karton van het doosje heeft een glinsterlaagje.
De kerstman is een stempel van de Kruidvat en 
is gemaakt als een mini easelkaartje op het deksel.
Met mijn witte gelpen heb ik hier en daar zijn baard en haren witter gemaakt.

De bloem heb ik zelf gemaakt van een bestaande bloem.
De bloem uit elkaar gehaald,
(want aan deze bloemen zit altijd zo'n groen steeltje met kroontje en
die wilde ik er af hebben,zodat ik de bloem er beter op kon plakken)
In het hart van de bloem een grijs roosje, wat kerstversiering, 2 roosjes en wat bling bling steentjes.
Onder het bloemetje een zwart lintje en wit kraaltjessnoer.


En dit zit er dus in : )

Ik wil iedereen alvast hele fijne Kerstdagen toewensen
en een goed, gelukkig en vooral gezond 2012
waarin we veel mooie dingen mogen maken


Liefs, Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline