vrijdag 6 januari 2012

Ik zie, ik zie....


Eindelijk weer eens een "gewoon" kaartje gemaakt na al die kerstkaarten.
Deze keer heeft mijn moeder meegeholpen. Zij heeft de rand geborduurd.
Als het mooi weer is en ik heb even tijd, wil ik graag op zoek gaan naar mooie plekjes.
En als je goed zoekt, vindt je altijd iets bijzonders,
zoals dit beeld dat ik vond bij de haven van Middelharnis.


De kaart heb ik verder versierd met wat hoekstickers en natuurlijk de tekst :

Ik zie ik zie        de haven          van Middelharnis


Groetjes, Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. He Jac,

    Wat een mooie kaart. Ik moet toch eens beter kijken hoor. Volgens mij zie jij meer als ik in Middelharnis.

    Fijn weekend,

    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana,
    Je bent niet de enige hoor, Marion had dit beeld ook nog niet eerder opgemerkt. Het beeld staat voor een huis naast de voordeur aan de haven.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is altijd even wennen he na al die kerstkaarten om weer een "gewone" kaart te maken :) Heb er ook altijd moeite mee! Heel leuke kaart heb je weer gemaakt met die leuke foto's :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline