zondag 29 januari 2012

Snoesje versiert


Ik ben bezig om al mijn knutselspullen uit te zoeken waaronder al mijn knipvellen.
Kom ik 2 prachtige knipvellen van Snoesje tegen !
Ik was gewoon vergeten dat ik die had gekocht om daar kerstkaarten mee te maken
(voor afgelopen kerst...)
Ach heb ik nu alvast een begin gemaakt met mijn voorraad kerstkaarten voor dit jaar : )

Het borduurpatroon is van Jenine, zij maakt prachtige patronen.
Kijk maar eens op haar Blog of in het Hobbyjournaal.

Met het opruimen kom je er pas achter hoeveel spulletjes je hebt
en omdat ik weinig ruimte heb om het op te slaan, heb ik daar iets op gevonden.
In mijn voorraadkelder onder de trap heb ik deze laadjeskastjes gemonteerd
aan de binnenkant van de traptreden.


Zo hou ik nog wat planken over voor mijn boodschappen ; )
Nu nog een oplossing verzinnen voor mijn karton en scrappapier,
dat nu nog in een mand ligt in de woonkamer....

Groetjes en tot mijn volgende Blog, Jacqueline


1 opmerking:

  1. Lief kaartje is dit! Ik heb ook nog een heleboel knipvellen liggen. Leuke opbergplaats heb je gemaakt!
    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline