zondag 15 januari 2012

theepot kaart


Het viel dit jaar niet mee om ideeën te krijgen voor de "gewone" kaarten na al die kerstkaarten.
Daarom heb ik eerst heerlijk gesnuffeld in mijn voorraad boeken.
Tegenwoordig heb je zoveel mooie boeken met voorbeelden en dan kom je zelf op ideeën.
Deze theepot kaart vond ik in Cards Only nr. 20 alweer van juli/augustus vorig jaar.
Bij Cards Only kan je sommige patronen ook downloaden via deze site.

Dit is de kaart opengevouwen


Mocht het niet lukken om via Cards Only dit patroon te downloaden,
stuur me dan een mailtje en hij komt naar je toe.

Groetjes, Jacqueline

4 opmerkingen:

  1. Hoi Jac,

    Ik zat pas nog te denken, wat is het stil op Jaqueline haar blog en nu kom je ineens met 2 kaarten achter elkaar ;-)
    Ik vind ze beide heel erg mooi geworden. Ik heb op het moment een beetje een dip in de knutsel maar het is op het moment ook erg druk met van alles en nog wat en ik heb het idee dat er weinig meer bij kan in mijn bolletje ;-) Maar dat komt vast wel weer goed.

    Fijne dag nog, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is dit thee kannetje :) Erg leuk vind ik hem!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik krijg het patroon niet !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anoniem, kijk even op mijn 2de pagina met gratis patronen: http://jacquelinepresentje.blogspot.nl/p/gratis-patroontjes-ontwerpen.html
      Even naar beneden scrollen en dan zie je hem ertussen staan. Lukt het dan nog niet, stuur me dan een mailtje en dan krijg je het via de mail.
      Groetjes, Jacqueline Presentje

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline