zondag 19 februari 2012

Babykast kaart



Deze babykast kaart is ook weer een eigen ontwerp. 
Het patroon is te vinden op mijn 2de pagina van mijn Blog.
Het idee voor deze kaart, kreeg ik door het gedichtje wat in de kast hangt.

De kaart is een witte kaart met daar overheen reepjes karton van 1cm met een iets donkerder kleur.
Doordat ik tussen de reepjes een klein beetje ruimte overlaat, lijkt het net een houten kast.
Achter de raampjes zit mica. De deurknoppen zijn splitpennen.
Binnenin de kast zie je een roede (stukje satéstokje) met daaraan kleertjes van Eline Pellinkhof.
De kleerhangers zijn de hangertjes van sokken van de Wibra.

Het "schilderijtje" met het gedichtje heb ik opgehangen aan een blauwe kraal 
(vastgenaaid aan karton)
Aan de achterkant van de kaart zie je dit niet, 
omdat daar overheen een strookje papier is geplakt met mijn website erop.   

Dit is het gedichtje:
Kleine sokjes, mini truitjes
liggen keurig in de kast,
totdat de baby wordt geboren,
die al die lieve kleertjes past





Mocht je deze kaart na willen maken (zie mijn pagina gratis patroontjes/ontwerpen),
dan vind ik het erg leuk om jouw resultaat te zien.
Dus laat het me weten, dan kom ik op jouw blog kijken of stuur jouw babykast kaart
naar me toe : jacquelinedevos71@upcmail.nl en ik zet jouw babykast kaart op mijn blog.

Reacties op mijn kaarten/presentjes vind ik altijd erg leuk om te lezen.

Groetjes, Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Wat een super kastje(kaartje)! Ik vind het een top idee!
    Het is net echt. Vol prachtige details! Dat heb je mooi gedaan!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline,

    Wat een leuke kast heb je gemaakt, en al die leuke details super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline