woensdag 15 februari 2012

Blog Award




Van Bep heb ik deze Award gekregen. Altijd erg leuk om een Blog Award te krijgen.
Heel hartelijk bedankt Bep, ben er erg blij mee.

Nu is het de bedoeling dat ik deze Award door geef
aan 5 bloggers met minder dan 200 volgers
en die mogen dan op hun beurt weer
5 bloggers in het zonnetje zetten

Deze volgers krijgen van mij deze Liebster Blog ♥

en als laatste
als aanmoediging, omdat zij nog maar net haar Blog heeft

Gefeliciteerd met jullie Award en succes met het kiezen van jullie 5 Bloggers.

Tot Blogs, Jacqueline



1 opmerking:

  1. Hoi Jacqueline

    Super lief dat ik deze award van je heb gekregen!
    Ik heb hem al in mijn sidebar staan omdat ik hem al eens eerder heb ontvangen,maar zal er iets over vermelden in mijn volgende post.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline