donderdag 23 februari 2012

Luiertaart



Deze keer eens geen kaartje, maar een LuierTaart !
Deze "taarten" maak ik alleen op bestelling.
De dame waar ik deze taart voor heb gemaakt, heeft al eerder eens een taart besteld.
Zij vond mijn website en vroeg mij een taart te maken met alleen lint en verder geen poespas.
Nou, dat is gelukt en eigenlijk is de taart in al zijn simpelheid heel mooi geworden.
Het toeval wil dat zij nu weer op kraamvisite mag en heeft deze tweede taart bij mij besteld.
Altijd erg leuk als een klant terug komt met een bestelling.
Dan weet je zeker, dat je het goed doet : )

Tot mijn volgende Blog, 

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline