dinsdag 7 februari 2012

Ot en Sien Kalenderkaart


Mijn vriendin Marion moet naar het ziekenhuis en moet een flinke operatie ondergaan.
Daarna moet zij 6 weken rust houden en vooral niet tillen !
Dit zal best zwaar worden voor haar, want stilzitten is niet echt haar hobby ; )
Daarom heb ik voor haar deze Kalenderkaart gemaakt van Ot en Sien.
Het kalendertje komt bij Just a Note vandaan.
Op het kalendertje heb ik de data waarop ze moet rusten in hokjes getekend 
en met het potloodje (Ikea) kan ze de dagen afstrepen tot de dag waarop ze weer alles mag doen.
De laatste dag heb ik rood omcirkelt.


Ot en Sien pyramide en scrapvel komt uit een Pyramide Mini boekje Ot en Sien.
Bakje voor het potlood zelf gemaakt en potlood voorzien met haar naam (via de computer).
De bloem bestaat uit 2 zelfgehaakte bloemen en een bruin roosje en wat geponste takjes.

De kaart is eigenlijk een vierkante kaart waarvan ik de zijkant
(wat nu dus de bovenkant is) rond gemaakt met mijn passer. 
Het kalendertje op een los stukje karton geplakt en de zijkant ook rond gemaakt.
Dit weer op de kaart geplakt waarbij het ronde gedeelte uitsteekt.
Om het wat steviger te maken, zodat het goed blijft staan,
aan de binnenkant een reepje karton geplakt.


Groetjes, Jacqueline 


2 opmerkingen:

  1. Hoe verzin je het iedere keer toch weer!! Ik denk dat Marion hier heel blij mee zal zijn. Ik heb ook een kaart voor haar maar deze had ik nog liggen. Ik hoop dat het haar een beetje opfleurt.

    Groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alvast namens Marion bedankt ! Dat zal ze zeker goed doen, want alles valt vies tegen. Heb je ook een berichtje gedaan via HJ met meer uitleg over Marion.
      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline