zaterdag 25 februari 2012

Sarah Kay in de bloemen


Ik kwam er achter dat mijn voorraad verjaardagskaarten flink is geslonken.
Daarom maar aan de slag gegaan om die weer bij te vullen.
Ik ben dol op Sarah Kay plaatjes dus de keuze was gauw gemaakt.

De gehaakte bloemen heb ik zelf gemaakt.
De blaadjes heb ik "geplukt" van een kunstbloem en los geplakt onder mijn gehaakte bloemen.
Het scrappapier rechts met de lieveheersbeestjes heb ik de zijkanten bewerkt met roze inkt
en de lieveheersbeestjes met dezelfde inkt en een wattenstaafjes hun roze kleur gegeven.
De oranje strikjes komen weer bij mijn vriendin Diana vandaan.
Zij maskeren het knoopje van de oranje draad.

Ongemerkt verstuur ik toch wel wat kaartjes, dus ga weer verder met mijn voorraad aanvullen : )

Groetjes, 

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline