vrijdag 27 april 2012

Koe


Ik kan het niet laten om even te showen met de kunst van mijn dochter Melissa.
Zij is nu 8 jaar en heeft mijn tekentalent geërfd en soms
ben ik zelfs stil van wat ze maakt.
Ze zit daarom ook al een tijdje op tekenles bij Mirian Zimmerman.
Deze koe heeft ze gewoon op school getekend vanaf een voorbeeld van het digibord.
Dat is ook een uitvinding zeg, een digitaal schoolbord.
Daar kan je op schrijven, maar ook via internet kan je alles opzoeken en laten zien.
Zelfs filmpjes zoals schooltv kijken ze nu via het digibord !
Deze koe stond dus als voorbeeld op het digibord.
Ik vind hem zo mooi dat ik hem heb ingelijst.
In juni is er een tentoonstelling van de leerlingen van Mirian Zimmerman 
in het Diekhuus in Middelharnis.
Melissa heeft een krijttekening van een geit ingeleverd.
Ik ben vergeten er een foto van te maken, maar die geit is ook zo leuk geworden.
Dus ben je in juni in Middelharnis, kom dan even langs in het Diekhuus.
Gratis entree en je zal versteld staan van de kunstwerken.

Groetjes,

Jacqueline


4 opmerkingen:

  1. Wat knap getekend van Melissa zeg.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sjanie,
      Namens Melissa heel erg bedankt voor je reactie. Ze vind het erg leuk om in mijn blog te staan.
      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen
  2. Hoi Jacqueline,

    Wat een knap stukje werk van Melissa en kan me voorstellen dat je trots op haar bent, en dat kan je gerust zijn superrrr.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Bep,

      Ook jij wil Melissa heel erg bedanken voor je reactie. Ze vind het erg leuk om de reacties te lezen.
      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline