woensdag 16 mei 2012

Babyjurkje van Willemijn


Hallo iedereen,

Deze keer eens geen creatie van mij, maar van één van mijn volgsters, Willemijn.
Zij heeft bij mij het babyjurkje patroon opgevraagd en daar haar versie van gemaakt.
Mijn versie zie je hier.

Dit patroon heb ik ooit eens van het internet gehaald.
Het babyjurkje patroon zal ik op mijn 2de pagina zetten,
zodat iedereen het er makkelijk vanaf kan halen.
Mocht je dit patroon gebruiken, dan ben ik erg nieuwsgierig naar jouw versie.
Wie weet zet ik jouw jurkje met een link naar jouw blog ook wel in mijn berichten !

Het jurkje van Willemijn voor Nienke vind ik super.
Goed gedaan Willemijn :-)

Groetjes,

Jacqueline




3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je hem erop hebt gezet meid!! Leuk voor lezers, 1 patroon, 2 design:) Toppie:) Liefs Will

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,
    Wat leuk dat je het jurkje op je 2de pagina hebt geplaatst.
    Ik heb hem er even van afgehaald,vind hem zo schatti. Zal hem binnenkort ook even ga maken. (hoopte stikkem als je dit patroon er een keer op ging zetten hihi)Liefs Maris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline