maandag 25 juni 2012

Mijn Hartjes


Het decor is af, dus nu heb ik weer eens tijd om wat voor mezelf te maken.
Gisteren was het toch baggerweer met al die stortbuien,
dus heb ik eindelijk dit hart op kunnen pimpen.

Het hart beplakt met scrappapier met daarop schelpen.
De randen van het hart bewerkt met donkergoude inkt.
Een houten knoop met een echte schelp en 
bruin borduurdraad vind je in de punt van het hart.
De binnenkant schelp heb ik beplakt met meerdere keren 3D tape en sticky tape.
Iedere keer vergeet ik voor dit soort dingen speciale lijm aan te schaffen,
Dat moet ik toch eens regelen.
Iemand een goede tip hoe ik schelpen kan lijmen op iets?

Verder in de 2 kleine hartjes pasfoto's van mijn kinderen geplakt.
Mijn zoon Stefan en mijn dochter Melissa.
In de hartjes zie je ook nog wat glinstersteentjes.
Links naast Stefan wat gaas en een schatkistje en rechts bij Melissa een bronskleurige vlinder.
De achterkant van het grote hart een mooi strookje kant geplakt met behulp van sticky tape.
Aan dit kant een klein hartje (bedeltje) geknoopt 
met borduurdraad met daarop de tekst: Made with Love.


Rechts bovenaan nog wat schelpen, 2 knoopjes en wat zilveren sterren.
Het grote hart hangt aan wit lint met een echte schelp.
Viel nog niet mee om 2 gaatjes te boren in deze schelp die van het Ouddorpse strand komt.
Maar voorzichtig met de boormachine en het kleinste boortje is het me toch gelukt.
Het eerste schelpje was namelijk in 3 stukken gebroken na het boren :-(
Gelukkig heb ik een vol emmertje met schelpen !

Groetjes, 
Jacqueline

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline