maandag 16 juli 2012

Kinderkaarten


Voor mijn achterbuurvrouw heb ik al eerder kaarten gemaakt
voor haar achterkleinkinderen.
Deze kaarten vonden de kinderen blijkbaar zo mooi, 
dat ze me nu weer vroeg om 2 kinderkaarten te maken.

De eerste kaart is voor haar achterkleinzoon die 2 jaar wordt.
Dat moest in ieder geval een kaart worden met een auto erop.
Na wat zoeken in mijn voorraad kwam ik deze Winnie the Poeh tegen.
Het 3D plaatje met 4 rode eyelets vastgemaakt.
De label is van Eline Pellinkhof.

De tweede kaart is voor haar achterkleindochter, 
die helemaal weg is van Sneeuwwitje.


Een geborduurde rand met witte kraaltjes en een mooi 3D plaatje van
Sneeuwwitje met bloemen in haar kleuren, blauw en geel.
De oma vond het in ieder geval mooie kaarten geworden,
hopelijk vinden haar achterkleinkinderen dat ook :-)
Verder wil ik jullie erop attent maken, dat er een klein foutje staat
in mijn patroon voor de dames portemonnee
De zijkanten bestaan natuurlijk niet uit 4 maar uit 2 harmonica zijkanten.
Op mijn 2de pagina heb ik dit al verbeterd.

Mocht je een patroon van mij maken, dan ben ik daar reuze nieuwsgierig naar.
Dus laat het me weten op je eigen blog en ik kom bij je langs.
Heb je geen eigen blog, mail het me dan en wie weet laat ik 
jouw versie van mijn patroon wel zien op mijn blog !

Voor iedereen die nu vakantie heeft,
wens ik heel veel zon en geen regen meer !


Groetjes, Jacqueline


1 opmerking:

  1. Wat een schattige kinderkaartjes zijn dit. Echt een jongens en een meisjeskaart.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn creaties / presentjes. Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline