donderdag 23 augustus 2012

Baby tuinbroek


Deze baby tuinbroekkaart (eigen ontwerp, zie mijn 2de pagina) had ik nog voor de vakantie gemaakt.
Ik heb een nieuwe Eline knipvel gebruikt, Eline Romantic Nursery 1.
Voor de bretels heb ik knopen gebruikt met rechthoekige gaten.
Hierin een strookje scrappapier gedaan (en aan de achterkant knoop vastgeplakt)
en zo de knopen op hun plek geplakt. 
Hierbij wel opgelet, dat de strepen doorlopen !
Uit de broekzak hangt een papieren zakdoek.

Mijn vingers jeuken weer om nieuwe dingen te verzinnen en te maken,
maar nu we weer regelmaat krijgen nu dat iedereen weer naar school gaat
of werk komt dat helemaal goed.

Tot mijn volgende Blog,

Jacqueline

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline