woensdag 29 augustus 2012

Dames beursje en kop en schotel



Allereerst wil ik de nieuwe volgers Simone, Angela en Elly 
van harte welkom heten op mijn Blog.
Erg leuk dat jullie mijn blog willen volgen :-)
Mochten jullie een patroontje van mij gaan maken
(gratis te downloaden op mijn 2de pagina)
wil ik graag jullie uitvoering komen bewonderen.
Dus laat het me weten als jullie wat gemaakt hebben !

***
Dit beursje heb ik in opdracht gemaakt voor mijn moeder,
die dit beursje kado wilde geven aan haar zus.
Het patroon van deze damesportemonnee vind je op mijn 2de pagina.



Mijn moeder vroeg of ik met haar en mijn zus Patricia mee wilde op visite.
Dat wilde ik wel, want zo vaak zie ik mijn tante niet.
Het was dan ook heel gezellig.
Op mijn verzoek zijn de gezusters eens gezellig naast elkaar gaan zitten voor een fotootje.
Nou, je kan wel zien dat het familie is toch? ;-)


Links Aatje (mijn tante) en rechts Sieda (mijn moeder)

Omdat je natuurlijk niet met lege handen op visite kan gaan, heb ik een klein kadootje meegenomen.
Dat is onderstaand kop en schotel geworden,
gevuld met 3 verschillende soorten thee, suikerstaafjes en roerstokjes.
Het patroon komt uit het Hobbyjournaal jaarboek 2010-2011 en is van Ellis Hendriks.
Zij is te vinden op het Hobbyjournaal onder *Ellis*



Ik blijf nog even portemonnee's maken, want ik heb nog meer verjaardagen.

Tot de volgende keer,

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline