zondag 19 augustus 2012

vakantie weer voorbij


Hallo iedereen,

Wat een lange, mooie en vooral warme vakantie hebben we gehad.
Wij hebben een caravan in Zundert en daar hebben wij 4 weken vertoefd.
Af en toe voor een wasje en de post naar huis,
 maar voor de rest alleen maar leuke dingen gedaan.

Op de foto zie je mij met mijn dochter Melissa.
Hier waren we in Walibi Belgiƫ aan het wachten op de mannen,
die in een schiet attractie zaten.

Gezien het zo ontzettend warm was, heb ik helaas heel weinig aan de knutsel gedaan.
Helaas heb ik daarom het ontwerp van mijn herenportemonnee nog niet af.
Binnenkort komt het er echt op te staan bij mijn 2de pagina.
Ik hou jullie op de hoogte.

Ik zie dat ik ook nog nieuwe volgers erbij heb gekregen in mijn vakantie.
Welkom op mijn Blog nieuwe volgers!
Heel erg leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en het willen volgen :-)

Morgen moeten de kinderen weer naar school.
Dan krijgen we weer wat regelmaat in onze dagen.
Ik heb er weer helemaal zin in om nieuwe dingen te bedenken en te maken.
Ook heb ik tijdens mijn vakantie een opdracht gekregen voor het maken van 
een tekening/schilderij voor een verzorgingstehuis met dank aan mijn zus Patricia.
Deze tekening komt voorin de mappen van de bewoners.
Aan deze tekening zit ook weer een verhaal vast,
dus zodra de tekening af is, vertel ik hier meer over.
En natuurlijk laat ik het eindresultaat hier zien.

Tot binnenkort !

Groetjes, Jacqueline



1 opmerking:

  1. Hi vakantieganger(s),
    Zo te lezen hebben jullie genoten! Ik had je al wel gemist op het blog:( maar wat je zegt je krijgt weer regelmaat en dan zien we weer mooie nieuwe dingen van je:) Lieve groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline