vrijdag 24 augustus 2012

Wiebelkaart


In de vakantie heb ik ondanks het hele warme weer een poging gewaagd om een kaartje te maken.
De onderdelen heb ik in de vakantie gemaakt en nu thuis heb ik er een kaartje van gemaakt.

Zo'n wiebelkaart is zo makkelijk en leuk om te maken.
Gewoon een rond kartonnetje, deze dubbelvouwen en je basiskaart is klaar.
Dan nog een 3D knipplaatje of een mooie stempel en eigenlijk is je kaartje dan al klaar.
De bladeren op de kaart heb ik gestempeld en de nerven ingekleurd met mijn zilveren pen.
De bladeren lopen trouwens gewoon door op de achterkant.

Ik wil nog iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn baby tuinbroek kaart.
Erg leuk om te lezen dat ook andere mijn tuinbroeken leuk vinden ;-)


Groetjes, Jacqueline

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline