woensdag 3 oktober 2012

Baby jurkje met schort



Deze keer een baby jurkje gemaakt met schort.
Ik heb dit jurkje (eigen ontwerp) al vaker gemaakt voor de geboorte van een meisje,
maar nog niet laten zien op mijn blog.
Het mooie scrappapier is van Just a Note.
En nee, Diana ik heb het sneeuwspul met de heat tool nog niet uitgetest.
Nog geen tijd gehad, maar binnenkort ga ik er voor zitten ;-)

Dit is de zijkant van het jurkje


Binnenin nog een stempel Gefeliciteerd

Enkele details:


de halsketting van pareltjes


Het schort heeft een klein randje kant.

Dit patroon kan je weer op mijn 2de pagina vinden.

Groetjes, 

Jacqueline

10 opmerkingen:

  1. Jacqueline wat een leuk idee een babyjurkje.
    Ik ga dit jurkje zeker een keertje maken, ik heb het patroontje vast opgeslagen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline,wat een schattig patroontje,en wat knap dat het je eigen ontwerp is,héél mooi,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Jaqueline, ik ga snel kijken naar het patroontje, weer voor op het to-do lijstje.
    groetjes
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad een schatje!! Zo leuk gemaakt :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief Jacqueline, een babyjurkje. Heel leuk gedaan en dan eigen ontwerp.
    Ik doe het je niet na.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een heel mooi kaartje
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. via het blog van just anote van Diana, kwam ik bij jou terecht en wat een super leuk kaartje is dit.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jacqueline,
    Wat heb je weer een ontzettend leuk ontwerp gemaakt van een anders baby jurkje, deze ga ik zeker ook eens maken. Ik heb laatst in opdracht van iemand een kaart gemaakt daarbij heb ik jou andere babyjurkje patroon gebruikt (jaja kon hem eindelijk eens gaan maken) kom gerust even langs ben benieuwd wat je er van vind. Hij viel erg in de smaak. een fijn weekend toegewenst. Groetjessssssss Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat is dit super leuk Jacqueline
    heel mooi gedaan..lees dat je dit patroontje hebt dus zal zo even kijken en wil dit zeker graag namaken
    groetjes
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline