zondag 28 oktober 2012

Baby spaarpot


In mijn voorraad blikjes, doosje en andere spul vond ik dit blik met rood deksel.
Daar heb ik deze rode baby spaarpot van gemaakt.

Het gedichtje gaat als volgt:

kleertjes en beertjes
heb ik al genoeg in de kast
en heb dus liever iets
dat in mijn spaarpot past


Natuurlijk zitten er baby's en babykleertjes op van Eline Pellinkhof :-)
De babyfles is eigenlijk een knoop waar ik het oogje van af heb gesneden.



De hangertjes komen van 2 paar nieuwe sokken
en hangen aan een lintje vastgemaakt met rood pinnetje
(is eigenlijk een plakpareltje)

Zo groeit langzaam mijn baby voorraad voor de Creabeurs waar ik 
met mijn Presentjes (met kleine prijsjes) zal staan.

Groetjes,

Jacqueline

6 opmerkingen:

  1. Jacqueline wat heb je een leuke spaarpot gemaakt, weer een heel leuk idee.
    Ik heb voor jou de Liebster Award klaar staan op mijn Blog.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline

    Bedankt voor je lieve berichtje.
    Wat ben jij lekker bezig met al die prachtige baby-cadeautjes, die heb je vast heel snel verkocht want ze zijn heel mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jacqueline,
    Je,spaarpot is weer erg mooi geworden super.
    En ook leuk dat je een Liebster Award heb gehad.

    Liefs Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je spaarpot is echt heel erg leuk!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spaarpot.
    Leuk met een bijpassend gedichtje.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline