zaterdag 13 oktober 2012

Kerstbomen kaart


Phoe phoe, ik ben duidelijk nog niet in kerstsfeer.
Wat heb ik lang gedaan over deze kaart zeg!
Op ieder blog zie ik tegenwoordig al de kerstkaarten te voorschijn komen, 
dus ik dacht: "ik moet ook toch echt eens gaan beginnen".
Dat viel dus effe tegen.
Ik ben eigenlijk met te veel dingen bezig: voorraad maken voor de creabeurs,
schilderopdracht voor verzorgingstehuis (wat deze week dus ook niet lukte...)
huishouden, klussen in huis.... enz. enz.

Maar de kaart is af !!!!
De stempels, kant en liquid pearls komen bij Just a Note vandaan.
De kerstboom met het hart heb ik kerstballetjes gegeven met de liquid pearls.
Ik vind het nog steeds moeilijk om hier mee te werken.
Waarom ? ...omdat nadat ik ze erop gedaan heb, de kaart gelijk weg moet leggen
om te drogen. Maar ja, eigenwijze ik vergeet dat iedere keer !!!! 
Tja, en dan moet je het nog een keer doen.
Het hart heb ik ook nog bewerkt met lijm en glitters.
Ik hoop dat je dit wat beter kunt zien op deze foto.


Verder vind ik het altijd wel leuk om ook de binnenkant te versieren.
Dit kan heel simpel met een tekst en dezelfde stempel als op de voorkant.


Het scrappapier heb ik nog van vorig jaar van de Action.

Ik ga me nu eerst maar concentreren op mijn schilderopdracht.
Wie weet komt daarna wel het kerstgevoel ;-)

Groetjes en een fijn weekend,

Jacqueline



2 opmerkingen:

  1. Jacqueline ik vind je eerste kerstkaart zeer geslaagd hoor.
    Ik zou zeggen ga zo door.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline,

    Een mooie kerstkaart heb je gemaakt en ik vind het ook moeilijk om met liquid pearls te werken maar de tijd zal het leren. En jij vooral doorgaan met kerstkaarten maken hahahaha.

    Groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline