zondag 28 oktober 2012

Liebster Award




Wat een leuke verrassing van Karla !
Van haar heb ik deze Liebster Award gekregen.
Heel erg bedankt !

Er zijn wel een aantal regels aan deze award:

- bedank de persoon waar je de Award van ontvangen hebt
 met een link naar zijn/haar blog.

- post de Award op je blog.

- geef de Award door aan 5 mensen die minder als 200 volgers hebben.

- laat een reactie achter bij de 5 volgers,
zodat ze weten dat jij hem/haar deze Award gegeven hebt.

- geniet van je Liebster Award.



Ik geef deze Liebster Award door aan:

* Suzanna
* Hanneke
* Nelly
* Janet
* Willemijn

Meiden gefeliciteerd met jullie Award !

Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Hallo Jacqueline,

    Dank je wel hoor!! Zomaar een award gekregen..

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haa Jacqueline, Dankjewel!! Wat leuk zeg!! Ik zet het op mijn blog hoor!!
    Tsja..ik heb ook nog niet zoveel volgers..maar ik heb ook niet zoveel tijd om er heeel veel aandacht aan te besteden. Jij wel? Ik vind het wel leuk om zo af en toe wat te plaatsen en wat te neuzen bij iedereen. Maar om mee te doen aan allerlei challenges lukt mij nog niet zo..
    Maar bedankt!!!
    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je award heel veel sucses er mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline