zaterdag 27 oktober 2012

Mini Kraammandje


De laatste tijd bezoek ik nog wel eens de tweedehands winkel bij ons in het dorp,.
Daar kan je soms hele leuke dingen scoren.
Ik heb al eens een lief klokje gekocht, zie hier.
En nu kwam ik dit schattige mini picknick mandje tegen.


Het mandje was nog wel wat kaal, dus heb ik het versierd met een mooi randje kant.
De klepjes waren ook nog kaal, daar heb ik een mooi wit glanzend stofje aan de binnenkant genaaid.
Verder met mijn stempels een mooie label gemaakt.
In het mandje zie je 2 opgerolde luiertjes met wit lint vastgebonden.

Verder zit er in het mandje een kaartje in de vorm van een rompertje (eigen ontwerp)


Met weer een prachtige baby van Eline.
Omdat ik maar 1 mandje heb, heb ik gekozen om alles neutraal te houden.
Hierdoor kan je het geven aan een jongen of een meisje.
Het patroon van het rompertje staat inmiddels nu ook bij mijn patroontjes op de 2de pagina.


Als laatste dit schattig schoentje gemaakt van hetzelfde scrappapier als het rompertje kaartje.
In het schoentje zitten 2 witte sokjes.
Het schoentje heeft 2 strikjes, een witte en een licht grijze.

Ik vond dit wel een heel geschikt Presentje om te maken voor 
de Creabeurs in het Diekhuus in Middelharnis,
waar ik 24 november sta met mijn kaarten en presentjes.
Ik neem dan vooral mijn baby kaarten en presentjes mee en
mijn fotokaarten van Middelharnis, Sommelsdijk en Oude Tonge.
Maar ook mijn andere eigen ontworpen presentjes zijn hier te bewonderen,

Tot mijn volgende blog of de Creabeurs ;-)

Jacqueline 





7 opmerkingen:

  1. Ziet er heel erg leuk uit.
    Vooral dat mandje is erg schattig.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit meis echt heel erg lief

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer leuk opgepimt jaqueline.
    Fijn weekend groeten Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jacqueline,

    Wat een schattig mandje en leuk dat rompertje en schoentje heel erg leuk idee.Fijn weekend.

    Gr... Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jacqueline,

    Ja, het ziet er weer super mooi uit.

    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er heel lief uit, Jacqueline.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline