vrijdag 19 oktober 2012

Sommelsdijkse molen



Elena Porta, één van mijn volgers
vroeg mij of ik een kaartje wilde sturen naar Moeder Overste,
die 23 oktober 99 jaar oud wordt.
Nou, naar een echte Moeder Overste van die leeftijd stuur ik wel een kaartje.

Een puur hollands kaartje vond ik wel geschikt voor een Italiaanse Moeder Overste.
Daarom heb ik de molen van Sommelsdijk uitgekozen.

De foto is door mij gemaakt en bewerkt in sepia.
De geborduurde rand heeft mijn moeder gemaakt.
Zij is dol op het borduren van kaarten en
heeft mij een voorraadje gegeven om er kaarten mee te maken.
Nogmaals bedankt ma !

Mocht je zelf ook een kaartje willen sturen,
stuur me dan een berichtje voor het adres.
Let op, het is wel in Italië !

Groetjes,

Jacqueline

4 opmerkingen:

  1. Jacqueline wat een super mooi kaartje en echt heel origineel. Ik weet zeker dat ze hier heel blij mee zal zijn een molen!!!! super!!!!
    BEDANKT!!!!!
    knuffel
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi jacqueline,

    Wat een prachtige kaart. 99 jaar, wauw!!
    Je wiegje van hieronder vind ik ook een plaatje.

    Fijn weekend,

    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jacqueline
    wat een mooie kaart heb je gemaakt .leuk zo de foto vooral als je vaak door sommelsdijk heen rijdt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline