dinsdag 16 oktober 2012

Toreads kaart


Deze kaart speciaal voor een Stoere Bink gemaakt die vandaag 10 jaar is geworden !

Ik vind de Toreads figuurtjes ontzettend leuk, dus ik hoop dat de jarige Job hem ook leuk vindt.
Deze Toread heet Cupide en ik vind hem erg stoer met zijn pijl en boog.
Dit knipvel komt uit het boek 3D Toread special 20.
Ik vind het niet leuk om de standaard kaarten te maken die er in staan, 
maar maak met behulp van de knipvellen en achtergrondplaatjes mijn eigen kaart.


Verder wil ik de laatste 2 nieuwe volgers bedanken dat jullie mij willen volgen.
Ik heb ineens al 52 volgers zeg ! Erg leuk !

In mijn vorige blog heb ik het over mijn schilderopdracht gehad.
Deze opdracht heb ik inmiddels af, maar ik wacht nog even om dit te laten zien.
De levensboom die ik geschilderd heb voor een verzorgingstehuis moet nog even "gekeurd" worden.
Zodra ik 100% zekerheid heb, laat ik hem hier zien.

Groetjes, Jacqueline


6 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart is het geworden.
    Daar zal die stoere bink vast heel blij mee zijn.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De stoere bink zal wel blij zijn met dit kaartje, heel leuk.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje joh, prachtig !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Astrid voor je complimentje.
      Erg leuk dat je ook mijn volger bent geworden :-)

      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen
  4. Super leuk kaartje!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline