zaterdag 3 november 2012

Bruidsbeursje Liefde & Geluk


Ben ik jullie in mijn vorige blog toch helemaal vergeten te bedanken
voor de lieve reacties op mijn Levensboom ! 
Heel Hartelijk Bedankt allemaal !

Ook wil ik nog een nieuwe volgster welkom heten:
hallo Ans, leuk dat je mijn blog hebt gevonden.


Ik heb weer een damesbeursje (portemonnee) gemaakt, 
die heel geschikt is om te geven bij een bruiloft.


De gehaakte bloemen zijn weer van eigen hand,
verder verschillende parels gebruikt, wit lint, geponste takjes (goud gekleurd),
wit hartje (van een kapotte kinderketting geweest) en 2 verschillende kralenketting.


Binnenin nog een hartvormige vakje met een kaartje
met alleen het woord Liefde.
Op dit kaartje kunnen ze bijv. hun naam schrijven of een gelukswens.

Het patroon is weer te vinden op mijn 2de pagina onder het kopje Dames portemonnee.
Ook staat dit bruidsbeursje te koop om mijn website www.jacquelinepresentje.webklik.nl 

Groetjes,

Jacqueline



4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline