donderdag 14 februari 2013

het "van alles wat" blikje


Helemaal leuk, dat oppimpen van doosjes en blikjes.
Dit blikje kwam ik in mijn voorraad tegen en ik heb er een "van alles wat" blikje van gemaakt.
Op de computer weer de tekst gemaakt en dit zit ook weer veilig achter mica geplakt.


Ik vond het echt zo'n blikje waar je spulletjes in doet die nog al eens rondslingeren.
Zoals knopen, spelden, sleutels enz. 
Alles zit goed vastgeplakt met de rode extra sticky tape, te verkrijgen via Just a Note.


Mocht je al mijn doosjes, blikjes, presentjes, kaarten willen komen bewonderen
(kopen mag ook ......  ;-) ) 
kom dan 9 maart naar de Creatief/Hobby beurs in Ons Huis in Herkingen (ZH).
Entree is gratis en het is van 10.00 - 16.00 uur.
Behalve ik, zal Diana van Just a Note er ook staan met haar hobbywebwinkelspullen, 
Evelien met haar waxinelichtjes, kledinghangers, vintage wekflessen en
Marion met haar paasartikelen en moederdagkadootjes zijn er ook.
Er zijn zelfs tassen van afvalmateriaal gemaakt door Crea-Lenie.
Kortom, heel wat te bekijken !

Groetjes,

Jacqueline




2 opmerkingen:

  1. Ik ben iedere keer weer verbaast wat je hebt gemaakt. Een "van alles wat" blikje, hoe verzin je het weer.
    Ik vind hem geweldig!!!

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihihi Diana, ik verbaas mezelf ook soms ;-)

      Groetjes, Jacqueline

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline