vrijdag 8 februari 2013

Wishing you a lovely day


Bij de Vera de Muis plaatjes die ik van mijn zus Patricia had gekregen, zie mijn blog Vera de Muis,
zaten ook deze 2 plaatjes.
Meestal als ik een plaatje heb (of dat nu een plaatje,3D of een stempel is) 
dan zie ik de kaart met het plaatje al voor me. 
Daarna hoef ik alleen maar de spullen bij elkaar te zoeken en te gaan zitten.
Als ik bij een plaatje niks voor me zie.... dan hoef ik 't ook niet te proberen.
Dan wordt het namelijk helemaal niks hihi,
dan zit ik toch een partij te modderen met karton, tape en lijm !


De plaatjes komen uit een oude agenda van mijn zus.
Het geborduurde gedeelte heeft mijn moeder (Sieda) gemaakt.
De gele gehaakte bloem is van mijn hand.
Een echte familiekaart dus eigenlijk ! hahaha

Iedereen een fijn weekend.
Woon je in Brabant of Limburg fijne carnaval.

Groetjes,

Jacqueline




3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartje Jacqueline, leuk plaatje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is ook weer super.
    Ieder een help je, wordt echt een familie bedrijf.

    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline