zondag 10 maart 2013

Creatief / Hobbybeurs in Ons Huis te Herkingen



Mijn moeder en ik achter de tafel aan het werk
Hieronder een foto van een gedeelte van mijn tafel.

Mijn baby presentjes en baby kaarten

Gisteren 9 maart stond ik met mijn kaarten en presentjes op de Creatief/Hobbybeurs in Herkingen.
Helaas kon Diana van Just a Note niet aanwezig zijn. Diana, het allerbeste met je zoon en ik hoop dat alles goed gaat komen voor jou en je gezin. Dikke X.

mijn wijnglazen gevuld met Sarah Kay tafereeltjes, gehaakte potten, doosjes en kaarten

de mandjes met de gebreide scrap artikelen gemaakt door mijn moeder Sieda
met voorbeeldkaarten gemaakt door mijzelf

Altijd weer een kunst om alles zo mooi mogelijk neer te zetten
De ochtend was zo voorbij. Het was gezellig druk en er hing een fijne sfeer.
De middag was ietsjes minder druk, maar nog steeds gezellig.
Hieronder zie je mijn moeder (links) in gesprek met haar zus en wat klanten.


Wij stonden naast Gerrie, die je hier in gesprek ziet met de beheerster van het gebouw Yvonne.
Gerrie, het was heel gezellig zo naast elkaar :-)
Yvonne, je soep was heerlijk :-)


Ook mijn vriendin Marion was aanwezig met haar zelfgemaakte paas artikelen.

 

Evelyne en haar moeder waren ook van de partij.




Je kon zelfs een workshop mozaïk doen !


De scrapartikelen zijn goed verkocht.
Mijn moeder is nu weer druk bezig om de voorraad maillots, luiertjes e.d. bij te maken (breien)
Ook de fotokaarten van Sommelsdijk en Oude Tonge liepen goed.
Mocht ik weer een keer in Herkingen staan, zorg ik dat ik ook mooie fotokaarten heb van Herkingen.
Ik ga nu mijn website aanpassen, zodat die ook weer up to date is. 

Groetjes,

Jacqueline




3 opmerkingen:

  1. Het zijn super mooie foto's.
    Was erg gezellig en lekker druk.
    Ben weer aan het beien want de voor raad moet weer aan gevuld worden.

    Liefs Ma!x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal super leuk uit!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Jacqueline, bedankt dat je me vertelde dat je mijn foto niet kon vergroten. Ik heb hem even opnieuw geinstalleerd dus als je wilt kun je hem nog even komen bewonderen. Ik snap ook niet wat er is gebeurd. Altijd doe ik het op dezelfde manier, maar okay. Blij dat je het even gezegd hebt.
    Wat een gezellige dag heb jij gehad. Leuk die foto's! Prachtig al die mooie tafels met lieve spulletjes erop. groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline